.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معارفه مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ساری

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران در آیین تودیع و معارفه مدیر ناحیه یک ساری با اشاره به انتصابات در آموزش و پرورش تصریح کرد: در این دوره از مدیریت در اندیشه ایم تا آموزش و پرورش استان را به دور از هر حاشیه ای به جلو ببریم و بر مبنای کارهای حرفه ای اداره کنیم.

به گزارش شمال نیوز و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران ، سید علی قاسمی در آیین تودیع و معارفه مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ساری با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم (ص) در باره انجام عمل با تدبیر و تفکر گفت: نباید در انجام امور اداری به خود اجازه دهیم تا بدون هماهنگی دست به کار شویم . بی تردی بدون عاقبت اندیشی و دانایی در کارها ، دچار خسران خواهیم شد. همه کسانی که در حوزه های دین یا سیاست به فلاکت رسیدند، شاید شایستگی داشتند، ولی کارها را با تدبیر انجام ندادند.
مدیر کل آموزش و پرورش مازندران بر ایجاد دوستی و برقراری محبت در بین همکاران تاکید کرد و افزود: در دولت تدبیر و امید، مدیریت بر مبنای همدلی و محبت صورت می گیرد.
قاسمی با بیان این که در آموزش و پرورش سرمایه های انسانی بسیار داریم، اظهار داشت: با پرورش نیروهای انسانی قوی و با اقتدار، مشکلات خود را باید حل کنیم و با تدبیر و ایجاد فضایی محبت آمیز، گام به گام به حل مشکلات جامعه بپردازیم، زیرا دولت تدبیر و امید، دولت اخلاق است .
مدیر کل آموزش و پرورش با تاکید بر ارائه آمارهای درست ، بیان داشت: جامعه ما باید به آینده ای روشن و واقعی امیدوار باشد و وظیفه ما دادن امید به جامعه است.
قاسمی در پایان به انتصابات در آموزش و پرورش اشاره و تصریح کرد: در این دوره از مدیریت در اندیشه ایم تا آموزش و پرورش استان را به دور از هر حاشیه ای به جلو ببریم و بر مبنای کارهای حرفه ای اداره کنیم.
یادآور می گردد در این مراسم که پس از نماز ظهر و عصر در نمازخانه اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ساری برگزار گردید، از تلاش های اردلان فریدونی قدردانی و حامد دیانی به عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش ناحیه یک ساری منصوب شد.
دیانی که از جوانترین روسای منصوب آموزش و پرورش استان مازندران میباشد، دانش آموخته فلسفه و از فرهنگیان اهل هنر، و پیش از این معاون مجتمع آموزشی شهید بهشتی ساری ( تیزهوشان) و مربی کانون های فرهنگی و تربیتی شهید آوینی ساری بوده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

* 6 ارديبهشت 1393
چه عجب بالاخره شما هم بعد24ساعت یه چیز گفتید
نا شناس 6 ارديبهشت 1393
دورود بر حامد دیانی - فردی تحصیل کرده - فرهنگی به معنای واقعی - مذهبی- هیاتی - و در یک کلام مردی برای تغییر بسیار خرسند شدیم
محمد 6 ارديبهشت 1393
از زحمات خستگی ناپذیر آقای فریدونی مدیر باتجربه و مطلع آموزشی واخلاقی تشکر وبرای مدیر جوان آروزی مو فقیت داریم
پاسخ ها به این نظر
تالتنلتال 7 ارديبهشت 1393
واقعا زحمتکش بود چون برادر خودش که 2 کلاس سواد داشت را کرد رئیس خدمات و عجب معاونینی که هر کدام لیاقت آن پست مهم را نداشتند و بدون مجوز موسسه غیر انتفاعی راه انداخت این بود مدیرارزشی و خدمتگذار خوشا بحال چنین افرادی که از مدیر حمایت و تشکر را دارند درضمن اقای رمدانی عین مطلب را چاپ کنید شما بعنوان رسانه با انتقاد ها راهم پذیرا باشید چون در طیف شما بود این آقای ارزشی
ناسر 7 ارديبهشت 1393
سلام بر تغییر ، سلام بر تدبیری که امیدوارمان کرد،سلام بر حامد دیانی ،سلام برنجابت ووقارسلام برفرهنگی اصیل شهرستان ساری
هادی 7 ارديبهشت 1393
خدارو شکر یه مدیر جوان به بدنه تدبیر و امید اضافه شد.زودتر از اینها باید این اتفاق می افتاد
تبریک به جناب دیانی
هادی علوی
اعتدال 7 ارديبهشت 1393
آقای مدیرکل قاسمی چند سوال ؟ 1- آقای دیانی چه سابقه محکم یا علمی داشت که به ریاست ناحیه یک ساری رسید ؟ 2- گزینه های دیگر احراز این پست درکدام مورد از 134 آیتم شما ( مثلا ) کمتر بودند ؟ 3- دلیل استنفاده نکردن از آقای استاد ابوالحسن پورشریعه چیست ؟ که تا آخرین لحظات رقیب آقای قاسمی و حتی در بیشتر موارد از ایشان جلوتر بود چرا باید خانه نشین باشد . ؟ 4- آن 134 آیتم که البته مدیر کل شما می گوید 100 آیتم را برای افکار عمومی و جامعه فرهنگیان روشن کنید / البته همه فرهنگیان جامعه شما را رصد می کنند و تاریخ به شما نمره و درس خوبی خواهد داد خدا هست ناظر بر اعمال و رفتار ماست .
نا شناس 8 ارديبهشت 1393
دياني عزيز موفق باشيد صابري
نا شناس 8 ارديبهشت 1393
جناب آقای دیانی
برای جنابعالی بهروزی و سر بلندی را آرزومندم....مهسا جعفری.ساری
محمد شفیعی تیلکی 8 ارديبهشت 1393
سلام جباب اقای دیانی بزرگوار این انتصاب را به جنابعالی تبریک عرض میکنم انشاالله موفق و موید باشید ارادتمند محمد شفیعی تیلکی
معلم بهشهر 12 آذر 1393
آقای قاسمی از انتخاب آقای اصغری به عنوان مدیر بهشهر صمیمانه سپاسگذاریم. وقت آن رسیده که به جوانان فرصت داده شود. 29 سال برای مدیریت زمان زیادی است. جوانان و معلمان نیاز به شور و نشاط و علم روز دارند.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.055 seconds.